piątek, 16 stycznia 2015

Nauka, nauka i jeszcze raz nauka

"Od tego roku biorę się za siebie, będę systematyczna i na koniec roku będę miała świetne oceny!" - takie zadanie (a raczej postanowienie) stawia przed sobą większość osób rozpoczynając nowy rok szkolny. Niestety, w większości przypadków lenistwo bierze górę i pod koniec semestru i tak czeka na nas wiele sprawdzianów oraz kartkówek, które same proszą się o lepsze oceny. Tak w tym roku było i ze mną - co prawda nie jest tego aż tak dużo, jednak biorąc pod uwagę także sprawdziany, które są zapowiadane na bieżąco czasu wolnego mam bardzo mało. Pogoda, którą przez ostatnie dni mogliśmy obserwować za oknem też nie była zbytnio motywująca do jakichkolwiek działań. Jedyną rzeczą jaką w ostatnim czasie mi się chcę to spać, spać i jeszcze raz spać! Łóżko można powiedzieć działa na mnie jak magnes. :D 










A Wam jak minęły ostatnie dni? :)

8 komentarzy:

  1. ostatnie dni nawet zamulone strasznie były przez to ranne wstawanie ;/

    beavesomee.blogspot.com obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plecak :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym tygodniu mam bardzo dużo sprawdzianów ;/ fajny blog ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    Szczegóły znajdziesz na moim blogu: http://donemilano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plecak :) A co do poprawienia? Nic ;) Bezbłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, w tej chwili jest 6 rano, ja jeszcze zasypiam na siedząco i faktycznie - dałbym wiele, żeby móc jeszcze położyć się i spać kilka godzin XD Ale cóż, ludzi z komisji edukacji narodowej nie obchodzi, że niektórzy - tacy jak ja - najchętniej zapadliby w sen zimowy.

    Koza z niewiernykoza.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz się wyróżniać ? Dodaj jakieś tło.... uszsz te ubogie blogi są wszędzie -,- . Nagłówek jest okej, tylko to "kropka com" nie pasuje. Nic tu więcej nie brakuje, możesz jeszcze dla zachęty dodać tłumacza. Jeżeli mogę w czymś jeszcze pomóc wystarczy napisać.
    skrzydla-nielota.blogspot.com
    Luavinda von Degaaris

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh fajny ten głuptak na zeszycie. Pozdrawiam.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń